page level ad

6/15/2011

ASSALAMUA'​LAIKUM

Salam,

Saya mengambil peluang ini untuk berkongsi bersama untuk menerajui peluang
perniagaan ini bersama anda, yang mana ia dikenali sebagai perniagaan yang
menjaminkan masa hadapan. Saya Farida Ismail. Saya dari Malaysia, saya
bekerja dengan W.V.S WORLDWIDE VETERINARY SERVICE IN ENGLAND. Sebagai
EXECUTIVE MARKETING, saya mencari orang perseorangan yang boleh
dipercayai, yang mampu dari segi kewangan dan jujur untuk menangani urusan
perniagaan dengan sebaiknya untuk mencapai arah tujuan dengan kemampuan
yang terbaik di Malaysia.

Amikacin ialah aminoglycocide (atau dikenali sebagai gentamicin), sejenis
antiboitik yang berpotensi yang hanya diberikan melalui suntikan, bukan
seperti penyerapan biasa, ia boleh menyebabkan kepekakan telinga/ atau
kerosakan buah pinggang, jadi cairan seperti biasa haruslah dibawah
kawalan , dan didaftarkan. Permintaan yang terlalu tinggi di syarikat kami
terhadap vaksin yang dikenali atau  disebut sebagai (AMIKACIN) yang mana
melalui suntikan untuk mengelakkan atau menghindarkan kerosakkan buah
pinggang juga digunakan sebagai perubatan nebulization seperti rawatan
kuda dan haiwan lain dengan pertumbuhan tertunda atau kelemahan dan
pengurangan kadar penyembuhan penyakit kronik.

Produk ini adalah tulin di Malaysia pada kadar ($2,285 setiap sekotak)
dimana bekas pengurus pemasaran kami menjual semula kepada syarikat kami
pada kadar ($4,150 setiap sekotak). Buat masa ini pengarah pemasaran kami
sudah pun meletakkan jawatan dari syarikat kami. Sesiapa yang bersedia
boleh untuk bersama menyertai dan bergabung dalam kolaborasi syarikat kami
sekarang,kami mencari sesiapa diluar sana yang boleh membeli dan
membekalkan produk ini kepada syarikat kami.

Proposal saya adalah untuk melantik anda sebagai pembekal produk ini
supaya anda dapat membeli dari penjual tempatan produk ini di Malaysia
pada kadar pertukaran ($ 2285 setiap sekotak) dan membekalkan kepada
syarikat kami sebanyak ($ 4,150 usd setiap sekotak). Perniagaan ini adalah
antara kita berdua dan untuk keuntungan setiap kali kita berkongsi 40%
untuk saya dan 60% untuk anda kerana anda terlibat secara langsung. Saya
katakan dahulu bahawa pegurus pemasaran kami telah pun meletakkan jawatan,
saat ini syarikat kami telah menggantikannya dengan seorang pengurus
pembelian baru yang sangat memahami dan boleh dipercayai.

Namun, saya tidak mahu membeli pengurus baru kami untuk pergi terus ke
penjual di Malaysia kerana perbezaan harga. Jadi saya memutuskan untuk
mencari orang luar yang boleh membeli dan membekalkan barang-barang ini
kepada kami untuk mempertahankan keuntungan rahsia. Pengurusan bersedia
untuk pembelian minimal 50 kotak dan maksimum 150 kotak.

Semua saya jelaskan di atas adalah prosedur dari transaksi ini. Jika anda
berminat untuk melakukan perniagaan dengan saya jangan ragu untuk menjawab
saya agar lebih jelas akan menerangkan kepada anda, Terima kasih dan
semoga Tuhan memberkati anda.

Salam Farida Bt Ismail,

No comments:

Post a Comment